Wednesday, April 4, 2012

Wiken Yang Ohsem 1


Salam & hello there (ceh! cam anwarhadi plop!)

Lama betoi tak bersiaran kat sini. Mula la nak buat perangai hot hot chicken sh*t. hoho. Perangai yg dah sebati dari zaman student lagik.

Anyway, nak cite nih. Last wiken aku n hosmate pergi ke Melaka attend my besfren nye wedding. Tambahan pulak aku kena jadik pengapit. Amek berkat katanya. Aminnnn! Tapi yang menjadi isu & tujuan utama pegi Melaka adalah untuk .........berSHOPPING!!! OMG! OMG! kitorang berempat dah macam orang gila pulun dok bershopping kat mall. Dari Jusco membawa la ke Mahkota Parade.  Dari kedai kain ke kedai kasut ke kedai beg sampai ke kedai jamu pun ada je benda yang kitorg beli. Memang dasar! Pantang masuk kedai keluar mesti ada je barang kat tangan. pastu sekarang dah menyesal, nampaknye kena ikat perut. waaaaa! Tapi yang aku tak paham tu, kedai2 yang kitorg terjah tu ada je kat KL ni. Tapi bile kat KL nih, kitorg  setakat lalu je buat2 pandang sebelah mata. Tak paham! Tak paham!

ok2, layan la gambar wedding besfren aku ni. Gambar ms bershopping tak tergamak nak amek. Takut trauma. Cis!

Buat Gee, aku doakan semoga perkahwinan ko kali ni kekal sehingga ke akhir hayat. Barakallahu Lakuma! Love u fren!

Owh, mereka memang suka menggedik di atas pelamin!

Hosmate yang terchenta!

Till then, daaaaaa! 

No comments:

Post a Comment